3 χρυσά βραβεία Content Marketing Awards 2024 στον Όμιλο CDM

3 χρυσά βραβεία για τον Όμιλο CDM στα Content Marketing Awards 2024

Στα Content Marketing Awards 2024, τα βραβεία που διοργάνωσε η BOUSSIAS events προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing, ξεχώρισε η στρατηγική συνεργασία της Humble με τον όμιλο CDM.

Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου, στη διάρκεια της λαμπερής βραδιάς, η Έλενα Ξύτσα, Social Media Manager του Ομίλου, ανέβηκε τρεις φορές στη σκηνή για να παραλάβει μαζί με τον ιδρυτή της Humble Νίκο Ξυδά και την ομάδα του, τα βραβεία για την content marketing στρατηγική που εκτόξευσε το brand awareness και ανέδειξε το expertise των επικεφαλής ιατρών της Cosmetic Derma Medicine, Δρ. Αμαλίας Τσιατούρα και της Advanced Hair Clinics, Δρ. Αναστάσιου Βεκρή.

Χρυσά βραβεία content marketing για τον Όμιλο CDM

Τα δύο βασικά brands του Ομίλου CDM, Cosmetic Derma Medicine και Advanced Hair Clinics, κατέκτησαν τα χρυσά βραβεία στις παρακάτω κατηγορίες:

  • Best Use of Content Marketing for Lead Generation
  • Best Use of Content Marketing for Sales
  • Best Use of Multichannel Social Media in Content Marketing

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 32 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Βασίλη Σταθόπουλου, Co-founder & CEO, SalesCaptain. «Τα Content Marketing Awards 2024 δεν είναι σαν καμία άλλη χρονιά. Ξεκινήσαμε από νωρίς τη διαδικασία με μια σημαντική συζήτηση μεταξύ των μελών της κριτικής επιτροπής. Στόχος μας να αναδείξουμε καμπάνιες Content Marketing που θριάμβευσαν σε δημιουργικότητα αλλά και σε αποτελέσματα. Με γνώμονα πάντα την αμεροληψία και τη δίκαιη αξιολόγηση όλων των υποψηφιοτήτων. Και αυτό φάνηκε από τις βραβεύσεις σε κάθε κατηγορία. Από εταιρείες με μεγάλη αναγνωρισιμότητα, μέχρι independent agencies που βραβεύονται για πρώτη φορά φέτος. Το content υπάρχει παντού και η χώρα μας αποδεικνύει ότι επενδύει στρατηγικά σε αυτό», δήλωσε ο κ. Σταθόπουλος αναφερόμενος στη φετινή διοργάνωση.